Tentang Aku

Foto saya
Hai Assalamualaikum Saya Fazrol bin Che Isa, Jurutera servis kepala paip telaga minyak. Kepakaran saya ialah membantu Jurutera muda untuk memahami fungsi kepala paip telaga minyak semasa proses carigali sedang berlangsung dan membantu operator untuk memahami fungsi kepala paip semasa proses pengeluaran sedang berlaku. Sekiranya Jurutera tidak dapat memahami dengan baik, kecelakaan akan berlaku, kerosakan serta kerugian yang besar juga boleh berlaku.

Rabu, 9 November 2011

Tentang-Saharil

TentangTentang by Saharil Hasrin Sanin

My rating: 4 of 5 stars


Membaca tentang adalah lebih santai berbanding menjamah kentang. awalau apa pun korang fikir, sekali baca buku ini, aku rasa tiada kepuasan. so aku kena baca ulang kali.



Ini buku terbaik bagi mereka yang minat seni.



Gaya bahasa yang sangat ringkas tetapi memerlukan penafsiran yang sungguh panjang.



Jadi, jangan terlalu cepat untuk menilai satu2 cerita itu.



mesti baca!



View all my reviews

Tiada ulasan: