Tentang Aku

Foto saya
Hai Assalamualaikum Saya Fazrol bin Che Isa, Jurutera servis kepala paip telaga minyak. Kepakaran saya ialah membantu Jurutera muda untuk memahami fungsi kepala paip telaga minyak semasa proses carigali sedang berlangsung dan membantu operator untuk memahami fungsi kepala paip semasa proses pengeluaran sedang berlaku. Sekiranya Jurutera tidak dapat memahami dengan baik, kecelakaan akan berlaku, kerosakan serta kerugian yang besar juga boleh berlaku.

Rabu, 9 November 2011

Bogel Menuju Tuhan

Bogel Menuju TuhanBogel Menuju Tuhan by Zahiril Adzim




Tanggapan pertama aku mengenai tajuk buku jauh meleset.

Ianya lebih kepada kisah perjalanan kehidupan beliau sebagai seorang pelakon. Segala entri yang beliau coretkan lebih kepada peribadi dan entri berkaitan isu semasa cuma pandangan peribadi beliau.

RM30 untuk sebuah blook yang tak sampai 100 muka surat. hmmmm mungkin kerana ia ditulis oleh selebriti...



View all my reviews

Tiada ulasan: