Tentang Aku

Foto saya
Hai Assalamualaikum Saya Fazrol bin Che Isa, Jurutera servis kepala paip telaga minyak. Kepakaran saya ialah membantu Jurutera muda untuk memahami fungsi kepala paip telaga minyak semasa proses carigali sedang berlangsung dan membantu operator untuk memahami fungsi kepala paip semasa proses pengeluaran sedang berlaku. Sekiranya Jurutera tidak dapat memahami dengan baik, kecelakaan akan berlaku, kerosakan serta kerugian yang besar juga boleh berlaku.

Khamis, 17 November 2011

Gangguan-By sindiket sol-jah

GangguanGangguan by Tok Rimau

My rating: 4 of 5 stars


Blook bacaan ringan.



Makhluk halus yang dimaksudkan adalah makhluk ciptaan Allah juga. Sekiranya anda terganggu, Silalah jangan takut kerana mereka juga adalah makhluk Allah.



Oh. untuk buku ini memang seronok di baca. ada juga ilmu yang boleh diguna pakai sebagai persiapan diri.



paranormal? Aku cuma percaya memang ada iblis dan syaitan sentiasa mengganggu manusia... biasanya iblis2 yang nakal yang suka buat penjelmaan.



penerbit pesan suruh aku baca waktu malam selepas jam 12 dgn pintu tingkap terbuka untuk lebih rasa enak.... tak selesa la tok. kena gigit nyamuk, feeling seram bertukar menjadi feeling marah2.



buku ini best, tak rugi kalau beli.



Aku suka penulisan Aimi Ainis



View all my reviews

Tiada ulasan: