Tentang Aku

Foto saya
Hai Assalamualaikum Saya Fazrol bin Che Isa, Jurutera servis kepala paip telaga minyak. Kepakaran saya ialah membantu Jurutera muda untuk memahami fungsi kepala paip telaga minyak semasa proses carigali sedang berlangsung dan membantu operator untuk memahami fungsi kepala paip semasa proses pengeluaran sedang berlaku. Sekiranya Jurutera tidak dapat memahami dengan baik, kecelakaan akan berlaku, kerosakan serta kerugian yang besar juga boleh berlaku.

Rabu, 21 September 2011

BlackBerry ku di roda tengah

Bismillahirrahmanirrahim.

Aku masih lagi menggunakan Nokia 5800. Kawan aku kata, mana ada orang guna tipon ada keypad. itu 3 tahun yang lalu tahun 2009.

Dan setelah aku guna hilanglah keperlian itu. namun apa yang aku dapat? ianya masih lagi sebuah tipon. mula2 guna juga buat video call dgn isteri tersayang. Tapi berapa lama je buat macam tu? perasaan bangga memiliki 5800 xpress music itu semakin pudar.

pernah tukar skrin RM 250. sebabnya masa beli tipon tersebut RM1500.

Tadi pergi ke kedai, beli tipon satu lagi sebab dah beli no line Brunei. Tipon beli kat Miri sebab lagi murah la kan. jadi aku pejam mata dan aku bayar RM80 untuk blackberry ku. ha ha.


Kalau kita ada pada roda, berdiri lah pada flywheel. bukan pada tayar.

kalau pada tayar pusingannya terlalu besar. kalau tinggi, tingggiiiii sangat. kalau dekat prewel tu kat area tengah pusingan aje.

so hidup biarlah bersederhana.

Ingat ! tangan yang memberi lebih baik dari yang menerima.

Wallahu Alam

Tiada ulasan: