Tentang Aku

Foto saya
Hai Assalamualaikum Saya Fazrol bin Che Isa, Jurutera servis kepala paip telaga minyak. Kepakaran saya ialah membantu Jurutera muda untuk memahami fungsi kepala paip telaga minyak semasa proses carigali sedang berlangsung dan membantu operator untuk memahami fungsi kepala paip semasa proses pengeluaran sedang berlaku. Sekiranya Jurutera tidak dapat memahami dengan baik, kecelakaan akan berlaku, kerosakan serta kerugian yang besar juga boleh berlaku.

Ahad, 4 Mac 2012

Natrah

Natrah @ Nadra @ Huberdina Maria Hertogh @ Bertha : Cinta, Rusuhan, Air MataNatrah @ Nadra @ Huberdina Maria Hertogh @ Bertha : Cinta, Rusuhan, Air Mata by Fatini Yaacob

My rating: 5 of 5 stars


Saya Tak kenal Natrah, saya sangat hargai usaha penulis~Fatini Yaacob. Saya hubungi mak bertanyakan tentang Natrah. Tapi mak kurang mengikutinya. Jadi saya teruskan juga untuk membaca kisah Natrah ini kerana saya cintakan islam. Buku sejarah ini perlu dimiliki oleh setiap keluarga melayu yang mengaku beragama islam. Islam itu adalah cara hidup dan cara hidup islam adalah yang sebaik-baiknya.Ini adalah buku sejarah dimana orang melayu sebelum merdeka boleh bersatu jika islam dipermainkan. Saya suka penulisan Fatini Yaacob. Travelog mencari khazanah yang berharga ini telah dimuatkan dalam buku. Niat dan azam adalah perkara yang berbeza. Niat yang murni akan dimakbulkan Allah. Semoga usaha murni ini diberkati. Amin.



View all my reviews

Tiada ulasan: