Tentang Aku

Foto saya
Hai Assalamualaikum Saya Fazrol bin Che Isa, Jurutera servis kepala paip telaga minyak. Kepakaran saya ialah membantu Jurutera muda untuk memahami fungsi kepala paip telaga minyak semasa proses carigali sedang berlangsung dan membantu operator untuk memahami fungsi kepala paip semasa proses pengeluaran sedang berlaku. Sekiranya Jurutera tidak dapat memahami dengan baik, kecelakaan akan berlaku, kerosakan serta kerugian yang besar juga boleh berlaku.

Rabu, 18 Januari 2012

Adakah engkau mengaku yang engkau ini pejuang?

Penyeberang SempadanPenyeberang Sempadan by Anwar Ridhwan

My rating: 5 of 5 stars


Sudah termaktub bahawasanya buku ini telah menerima anugerah 'hadiah sako'. Bagaimana bisa saya menulis tentangnya?

Adakah kesalahan kecil pada tatabahasa itu disengajakan? he he.



Tidak sesuai bagi mereka yang berfikiran sempit... Sekiranya anda seorang pengembara seperti saya, anda memang menghargai karya ini, terutama bagi mereka yang pernah ke negara bintang.



Pergilah lah ke seberang sana. Jadilah pejuang...



View all my reviews

Tiada ulasan: